fler bilder..

Kan inte låta bli att visa flera av bilderna jag tog på 1 maj. Det är så vackert.



Jag är tyvärr alldeles för sällan ute i naturen men varje gång jag är ute så är det ju så vackert, speciellt nu på våren..

Idag har det varit dansuppvisningar på teatern, både Erika och Nora har dansat. Erika en gång med sin Jazzdansgrupp och Nora 2 gånger, en gång street och en gång jazz. Det är verkligen roligt att se vad de har övat på under året och så är det ju helt underbart att titta på de allra minsta barnen när de dansar de är ju så söta..

Mamma tyckte att Nora var så lik mej när jag var liten när hon dansade. Och det är hon verkligen, det tycker t.o.m jag med. Hihi. 

Denna helgen har verkligen gått fort och nu hastar det iväg till nästa. Då är det dags för cykelfest. Det enda jag inte vill ha var att få göra varmrätt utan jag ville ha antingen förrätt eller efterrätt, men såklart när brevet damp ner i brevlådan häromdag så stod det klart och tydligt. Ni ska göra en varmrätt och dryck. Tror det blir någon form av gryta med ris, har inte bestämt mej än. Men det ska bli roligt iallafall, det är ju första gången vi är med.............och kanske sista med.......; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0