Varför??

Varför kommer det alltid en uppsjö med deckare lagom till påsk?? Är det för att hjälp alla reklamare med att kläcka(?!) käcka annonsrepliker?? Som typ "hårdkokta deckare" eller "eggande spänning". Ja, jag vet inte. Det enda jag vet är att det börjar bli mycket att göra nu med att få läst allt man vill. Särskilt som jag håller på med 700-sidors kolossen fortfarande och jag vill gärna läsa klart den innan jag börjar med något annat, annars vet jag att det inte blir av att jag läser klart den. MEN det kliar i fingrarna och såhär ser min kölista ut just nu:
 Såklart nr 1, som jag väntat på denna, Ingen deckare visserligen men ändå vårens bok.....

 Nr 2. Efter läst den första boken som hette "pepparkakshuset" ser jag framemot denna deckare med förväntan.

 Nr 3. Helt ny författare, för mej ialla fall, men den verkar så spännande...

Nu måste jag hämta andan lite. Jag återkommer med 3-6 på listan inom kort.

På lördag ska vi titta på Erika som ska dansa på Teatern under en konsert. Vill Ni titta på repetionerna så finns det på
http://hn.se/ och webb-tv och inslaget heter TST goes disco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0