tur att han inte tittade under sängen...

Idag har jag haft en fotograf här hemma som skulle ta en massa kort på huset för vi ska ju sälja det. Jag höll på i 3 timmar imorse med att plocka bort saker och prylar. Det mesta hamnade under sängen. Dator, skrivare, guitarhero gitarer t.o.m en skål med gul lök åkte in under sängen med en väldig fart. Tur att jag har ett stort överkast som går ända ner till golvet. Jag har aldrig haft ett sådant rent och städat hus. Det är roligt att ha det så men alla mina saker finns på konstiga ställen. Så det var en väldig tur att han inte ville ta kort  i klädkammaren, där tidningar fick samsas med diverse jackor, skor, innebandyklubbor, stolar och de fullt naturligt placerade schampooflaskorna. Måste komma ihåg att ställa tillbaka de i badrummet annars blir det jobbigt nästa gång man står med blött hår..
Trots att huset var totalt "blåst" på saker så fanns det ändå saker som jag var tvungen att flytta på som ex skulle man helst inte ha kort framme på sina barn. Hoppas korten blev fina. Vill ni se resultatet finns det på nätet någon gång imorgon eftermiddag. Gå in på www.hemnet.se välj Varberg och kryssa sedan i villa så kommer det förhoppningsvis. 




Så här fint har vi det på altanen på sommaren..




Åh, vad jag längtar tills allt är utslaget och grönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0