Spänningen fortsätter.....

Jag ska berätta en lite hemlighet..............
Jag har INTE läst färdigt 700-sidors kolossen och ändå börjat på en ny bok.
FY på mej, men jag kunde inte hålla mej längre. De andra böcker bara låg där och man kunde höra dem viska.......kom här och LÄS MEJ........bara bläddra lite. Så jag kunde inte hålla mej längre.
Det blev "Utan ett ord" nr 3 på listan. ÄN så länge verkar den bra. Den har kommit igång bra så den kommer nog väldigt snart vara utläst och då kan jag gå tillbaka till mitt gamla förhållande med 700-sidor.

Jag har fler deckar på lager. Jag lovade ju en längre lista innan. Så här kommer nr 4-6.

 nr 4. Läste "I de lugnaste vatten" förra året. Utspelar sig på Sandhamn. Hoppas denna är lika bra.


 Nr 5. "levande begravd" tyckte jag var jättebra men den som kom  efter "ett snyggt lik" var inte på samma nivå, så det är med blandade känslor jag ger mej på denna. Men den måste läsas...


 Den sista i raden jag vill rekommendera nu är denna bok. Utspelar sig i ryssland 1953 på Salins tid. Ouppklarade mord. Kan vara ett osäkert kort, kan vara bra men kan lika gäran vara usel. Utlåtande kommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0