livet tar och ger

I onsdags gick min älskade pappa bort, han hade bara varit sjuk ett kort tag. Det känns väldigt konstigt att han inte finns hos oss längre. Jag träffade honom i stort sett varje dag på jobbet. Han har lärt mej så mycket. Han hade en underbar humor, barnasinnet fanns nära tillhands, han älskade att få paket både på jul och vid födelsedagen. Han plågade oss långt innan om vad vi köpt. Men det han lärt mej mest är vikten av hårt arbete . 
Nu får han istället vaka över oss som vår speciella skyddsängel.



Ett stort glädjeämne i all bedrövelse är att min vän Sissi fick en liten tjej i Tisdags. Grattis min vän till söta Julia.

Ett verkligt påtagligt exempel på att där livet tas ifrån någon så ges det till en  annan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0