Idag kom den...

....efterlängtade kokboken med Per Morberg." Morberg: scenen, livet och konsten att laga mat " så heter den. Ikväll tänker jag gosa ner mej i soffan och sluka en massa härliga recept och anekdoter. Snart är även väntan över för er alla som väntar på sista delen om Edward och Bella. Så länge vi båda andas kommer på Fredag 6/3!!!!! I helgen har jag introducerat min dotter Erika i arbetets hårda värld. Hon har jobbat med mej på bokrean både lördag och söndag. Man märker att hon är i början av arbetslivet. Hon vill inte fika....(undra hur länge det håller i sig)...hon vill inte gå hem...(snart över det med)....hon har ett fast grepp om kassapparaten och hugger tag i ALLA kunder.....jag fick nästa slå mej fram till kassapparaten i söndags för att jag överhuvudtaget skulle få göra något själv. Hmm, undra om man kan omvandla den energin till hushållsarbetet hemma för henne oxå??!! Troligtvis inte!! Men man märket att hon hade jobbat hårt i lördags, hon gick hem och slängde sig i sängen med en gång. Helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0