Fina minnen

Igår var det begravningsgudstjänst för min pappa.
Solen lyste från en blå himmel och det var vår i luften.
Kyrkan var jättefint smyckat och jag kunde ränkat till ett 20-tal blomsterarrangemang. Så fina!!
Vi hade valt jazzlåtar som pappa gillade. Because of you och Unforgetable, passade perfekt. Det bästa var ändå när Erika ställde sig upp och spelade My heart will go on på tvärflöjt. Såååå fint. Då var man bra stolt som mor...
Det var en väldigt fin gudstjänst och jag känner att den ligger bevarad som ett ljust och fint minne i mitt hjärta. Och jag kommer att tänka tillbaka på den med värme och ta till vara på all kärlek man fått från så många människor.  Jag tror att pappa såg ner på oss och är mycket nöjd han oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0