Det var en gång...

....en påskaftonskväll den 30/3 1991.  Det var då jag träffade min stora kärlek . Det är alltså idag 18 år sedan jag träffade Jörgen. Det var en härlig partykväll på Oscars med mina vänner där vi lade märke till ett gäng killar i helt galna skjortar, 2 av dem hade t.o.m likadana bruna mönstrade exemplar. Bara det borde ha tänt varningsljus men istället blev det som en radar och vi var bara tvugna att gå fram och kommentera skjortorna. Det visade sig vara ett gäng göteborgskillar som var i Varberg för att hälsa på en lumparkompis. Och på den vägen fortsatte det.......
På våran 5 årsdag den 30/3 1996 gifte vi oss i Spannarpskyrka. Det är väldigt passande att ha årsdag och bröllopsdag på samma dag. En dag mindre att glömma av!!
Nu såhär 18 år senare står vi här med 2 barn, hus, bil och kanin!! Det är ett liv som jag inte skulle byta ut för något eller någon i hela världen.
I LOVE YOU!!!


Kommentarer
Postat av: sofia

hej kristina.... kerstin tipsade mig om din blogg och nu läser jag varje nytt inlägg! Gillar vad du skriver. Sitter här och ler över din fina berättelse om dig och jörgen! Å ja du ska verkligen vara glad, med en sån min familj! Du får titta in på min blogg om du inte har något för dig.(simplys.blogg.se) kram sofia

2009-03-30 @ 11:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0