Välkommen till min nya blogg!


Välkommen till min underbara värld. Jag älskar att läsa och lever mej gärna in i boken jag läser.
På min sida kommer ni att få en massa bra boktips på både vuxen och barn/ungdomsböcker.
Jag läser mest deckare, historiska äventyr men det mesta går an.  Jag har 2 st barn som gärna läser mycket så de har bra koll på ungdomsböcker. Jag tänkte att jag varje vecka skulle presentera veckan bok och veckans ungdom/barnbok.

Lika bra att börja direkt.

Veckans bok: "det sista testamenet" av Sam Bourne
En bra" leta letrådar och skatter bok" Kan rekommenderas

Veckans Barnbok: Måste naturligvis bli den nya Lassemaja boken "kärleksmysteriet"
passar väl kanon nu när det snart är alla hjärtans dag

Veckans ungdomsbok: Twilight-serien av Stephanie Meyer
Passar alla-även alla vuxna...

Ni kommer även att få ta del av min underbara familj. Och allt vi har för oss. Idag är det 2 x dans för barnen.

Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0