Onsdag

Hej Hej

Idag blev vi färdiga i så god tid på morgonen att jag och Nora hann cykla i lugn och ro till skolan. Helt otroligt men det var säkert bara idag.

För er som är design intresserade vill jag presentera en bok som heter "design destinations worldwide" en tung(bokstavligt talat) bok med bilder på Hotel, affärer mm runt om världen. Mycket fina bilder.

Själv hade jag tänkt att ge mej på en bok som befinner sin i världen mellan ungdom och vuxen "boktjuven" av Markus Zusak. Den handlar om Tyskland 1939. Där bor Lisel hos en fosterfamilj. Hon stjäl böcker ifrån nazisterna bokbål och delar med sig till sina grannar i skyddsrummen. Den har fått väldigt bra kritik av både läsare och kritiker.
Jag tänkte lämna över den till Erika när jag är klar med den. Så nu vet du det...Erika.

Ikväll tar jag hand om både kropp och själ när jag har min 1 1/2 timmes yoga. Härligt. Hoppas bara att jag inte har träningsvärk i 2 dagar som jag hade förra veckan.


Design destionations är en kanonbok att bläddra i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0