mör i hela kroppen

Idag känns det  att jag var på Yoga, det gör inte ont MEN man är liksom ömt i kroppen.
Det känns både bra och dåligt. Bra för att man har tränat och dåligt för att det gör ont..

I dag ska jag och Jörgen gå på Standup, det är med bla Robin Paulsson. Det ska bli väldigt trevligt för
jag tycker att han är rolig. Mysigt att gå ut mitt i veckan oxå utan barn. De får vara hemma och göra läxorna...hihi

Till helgen fyller Nora 9 år. HURRA HURRA HURRA och då ska hon ha ett high school musical kalas för sina kompisar. Så nu är det inhandlat tallrikar, muggar, duk, tårtljus, servetter och t.o.m ett dörrdraperi, allt med high school musicalmotiv. Allt är köp över nätet på ett ställe som heter kalaspinglan. http://www.kalaspinglan.se/
Där finns allt till alla sorters kalas/partyn med en massa olika teman. utklädningskläder mm. Kan rekomenderas!!

Jag kan oxå rekomendera "High school musical party planner" En bok som underlättar vid ett sådan kalas. Tips på lekar, inbjudningskort mm. Den ska jag gå hem och läsa i tilsammans med Nora ikväll, så hittar vi säkert något roligt.


Visserligen är den på engelska men det ska väl gå bra det med..

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0