superfrukost

Jag har alltid väldigt svårt att äta tidigt på morgonen. Mår gärna lite illa av det mesta. Så jag håller på att prova mej fram för att hitta något som jag både klara av att äta och göra iordning (är väääldigt morgontrött). Är ganska så trött på havregrynsgröt och så hittade jag ett recept i en annons för alpro soya. Det lyder som följer:

 2 bananer (tog bara 1 för jag har lite svårt med för mycket banan)
1st 125 gr alpro yofu (köps 4*125 gr) Jordgubb eller blåbär.
50 gr havregryn
100 gr hallon
3 dl alpro soya


Mixa till en smoothie och drick till frukost.

Den var faktiskt god så nu sak jag prova den ett tag för att se om det kan bli mitt nya frukostalternativ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0