Nora i radio...

Ja, döm om min förvåning när jag och mamma är på väg i bilen för att äta lunch. Vi lyssnar i allasköns ro på hallandsnyheterna och plötsligt händer det.........
 
Reportern: Ja, nu är vi här på Furubergsskolan i varberg som idag har dansat en speciell dans pga av att det är dansens dag och nu står vi här med Nora Borsing. Tycker du det är svårt med dans??

Nora: Nej, jag över faktiskt varje tisdag!!!

Reportern: Men, dina kompisar tyckte ju att en rörelse  var jättesvår

Nora: Jaha, var det denhär med armen. den är lätt.

Barn i bakgrunden: Den är jättesvår...

Nora: DEN ÄR LÄTT, JÄTTELÄTT:...

Tänk va, jag lyssnar aldrig på radio halland annars och vad är oddsen på att jag och mamma sitter i bilen och sätter på radion PRECIS när det kommer.......

Vill ni lyssna själv på mitt lilla hjärta klicka nedan

http://www.sr.se/halland/nyheter/artikel.asp?artikel=2801411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0