Glad Påsk!!

Idag har jag haft en härlig dag i solen och framför mitt favorit köksredskap Kitchenaid. Jag har bakat dumlemuffins och hallongrottor. Så smarriga båda två. Det behövs fyllas på i frysen inför våren och sommaren. Imorgon ska det nog bakas kärleksmums och kanske riddarbageriets sockerkringlor. MMMM 
Vi behöver lite färdkost när vi åker tåg till Stockholm på torsdag så jag ska nog baka lite frallor med. Vi ska titta på High school musicalen på Göta Lejon nästa lördag och Nora håller redan på att gå upp i atomer. Så förväntansfull hon är och går snart en på nerverna med allt tjat...; ) 
Det har varit strålande sol hela dagen så en lång stund tillbringades i solstolen läsandes "ängelns lek" som jag började på idag. Jag höll på att läsa " i den innersta kretsen" men jag kommer inte riktigt in i den så jag lägger ner den ett tag.  "Ängelns lek"  började däremot mycket lovande så den får nog följa med med till huvudstaden om jag inte läst ut den innan.
Nora sa till mej idag att hon vill leta påskägg i trädgården imorgon. Jag som trodde att hon var för stor för sådant så jag får väl hasta till godisbutiken imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Sofia Kollberg

hej kristina....



perfekt present jag fick, han har många goda recept även om jag tycker han är lite små sytlig:) säkert efter rederiet:) sträck läste även boken david fick, den var verkligen spännande.... någon annan deckare att rekomndera? sköt om er kram sofia

2009-04-14 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0