2 down 4 to go..

Nu har jag läst färdigt "utan ett ord" samt i helgen plöjde jag igenom "mamma pappa barn".
"utan ett ord" jättebra bok som kom igång väldigt bra på slutet med en upplösning man inte kunde ana. "mamma pappa barn gillade jag mer än den förrra, kanske därför jag läste ut den i lördags och söndag. Spännande deckare med 2 fall som till slut visar sig ha ett samband. Det bästa var att den slutade så att man förstår att det kommer flera böcker i serien.
Helgen har ju varit helt underbar med så härligt väder. Vi har varit och kollat in vår nygjutna grund till huset flera gånger. Tyvärr har det inte hänt något mellan gångerna vi varit där och det ser fortfarande så litet ut. Fast det är mkt större an vad vi har idag. Vi bor idag på 106 det nya blir 155.



Det är roligt att titta på folk som jobbar!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0